Save a horse - ride a cowboy!

Har jag berättat att jag ska nog låta min mamma få lära mig lite line dance? Haha! Kommer bli intressant det där. Delvis för mycket av musiken är svårsmält och delvis för jag har två vänster fötter. Men det är just därför hon ska få lära mig med då jag behöver träna min kordination... Så dans är inte min starka sida. Om det inte är fylledans och attackdans då!

Hmm, man kanske annars skulle haka på flugan och träna lite poledance? Ska ju tydligen ge riktigt bra träning. Dock tror jag att det kommer resultera i en miljon blåmärken. Får ju blåmärken bara någon petar på mig och om jag ska slänga mig mot en järnstång... Ja ni förstår ju själva :P


Dock är cowboykläder sjukt heta. Cowboy hatt och riktiga vintage boots, trasiga jeans. Oh yes.


Hade lätt inte bangat denna outfiten! Så jävla hett!



Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

you should totally work that shit out! lovar. LOVAR att jag ska dricka en jävla massa sprit åt dig. kommer bli den bästa jävla fyllan du nånsin har haft nykter ;)

2011-01-18 @ 21:39:08
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Johanna -fluffmonster & karameller

Tack. Jo, 10 är väl 2 mer än de räknar för en dvärgis, men man blir ju ändå aldrig beredd.

2011-01-18 @ 23:05:47
URL: http://narei.blogg.se/
Postat av: Sazzy

Sv: Åh! Illa ;( Dom spelar i växjö den 9e, Sthlm 10e, Trollhättan, 11e och sedan gbg den 13e! :) , om du la märke till det på bloggen så är vi ju två brudar som driver den. Den ena heter Trixie & Ja, det var hon och hennes kompis som var på scenen med Steel Panther.



Sen har vi mig, Sazzy! ;P Man får kika längst ner i inläggen så står det där vem som är vem, kommer ny design inom kort också så då blir det lite lättare att hålla reda på oss! :)



Allt bra annars?

2011-01-19 @ 11:39:02
URL: http://rokkdollyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0