Äntligen hemma!

Är äntligen hemma från en dag som jag trodde skulle bli bajs rakt igenom. Men det blev den långt ifrån. Jobbet gick bra, även fast jag vart tvungen att läsa in de läckta delarna av twilightboken "Midnight Sun". Förrut tyckte jag Twilight, trots uselt skriven, innehöll någon form av underhållningsvärde. Men efter c-uppsats och allmänt tjat så hatar jag böckerna och filmerna får jag lätta kräkkänslor av. Funderar på att skänka bort mina böcker...


Iaf, jobbet gick smidigt, körlektionen gick kanon och hann även en runda på gymmet som blev ett kanonpass. Dock så hänger den analkande förkylningen kvar och jag är helt jävla slut. Funderar på att slå på en film eller nåt........ eller attack onanera.



Kommentarer
Postat av: Fredde

Varför inte kombinera filmtittandet med attack onaneringen? :D

2011-01-11 @ 20:45:02
Postat av: Fredde

Varför inte kombinera filmtittandet med attack onaneringen? :D

2011-01-11 @ 20:45:53
Postat av: Fredde

Varför den skrev det två ggr har jag ingen aning om o.O

2011-01-11 @ 20:48:44
Postat av: Grimgoth

sv:

Ja det där med 27 år är spookey as hell.

2011-01-11 @ 21:37:47
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Sofia

du är väl för jäkla skön..

kom till sthlm någon gång din lilla lus så får jag fota dig.

2011-01-11 @ 23:41:18
URL: http://sofosia.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, fyfan för det alltså! Haha.

2011-01-12 @ 03:47:35
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0