Torsdagens inköp av skor

Bloggade aldrig om mina skoköp! Var egentligen ute och skulle kolla på ett par klassiska gladiatorsandaler men förlåt det är gubbsandaler in disguise, inte en chans. Hur matchar man det dessutom? Typ bara snygg till jeansshorts, kanske någon lite vidare kjol. Nej usch blö. Typ bara snyggt på pinnsmala tjejer med :/ Jag tyckte iaf man kände sig som en gubbig plattfoting...

 

Nej kom hem med dessa istället!:

Vardags, kan funka till festen och partyparty (båda skopunkten faktiskt!)

 

Sen köpte jag lite vardagsskor med, måste kunna gå långt med rullstolen, diggade dom svarta faktiskt, balla i sin enkelhet (köpta skopunkten med!) och stövlarna snubbla jag på av en slump inne på RUSTA (OMFG!!!?) och blev faktiskt blixtkär, billiga var dom med 165kr, så dom kan jag lätt tappa bort på SRF. Förhoppningsvis kommer jag inte behöva använda dom, håller tummarna för vädret!


Kommentarer
Postat av: Jamie

Fan vad snygga skor. Jag vill med ha, men får väl nöja mig med de fyra paren jag köpte förra månaden.

2010-06-01 @ 17:20:37
URL: http://maryrotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0