THE B-DAY

Varit en bra födelsedag, många gratulationer! Hängde lite i Lundagård fram tills nu rökte vattenpipa, jobab med tältet, snacka med random människor, träffa Becka och tog en (1!) öl, är nöjd över det.

Min brukare (tjejen jag jobbar hos) gav mig även fina födelsedagspaket idag på jobbet :D En chokladkaka och ett halsband med en oxe/taurus innuti. Fin fint, jag är ju ibland lite insnöad på stjärntecken, inte direkt så att jag tror på det men tycker bara att det är en kul tidsfördrift.
Fick icke så mycket mer idag utan har sen innan fått en symaskin och en stor del cash som det bland annat ska gås på Lady Gaga för... fast shoppa upp det mesta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0