I'm done with

Jag är så jäkla förvirrad just nu, känner att jag behöver tid. Tänker avsäga mig sommaransvarigposten, det var en dålig idé från början och jag funderar på att skita i att vara förman nästa termin. Jag behöver tid, för mig själv, åt mig själv. GAH!

Allt är så jävla kaos och knas, mitt rum är fortfarande ett helvete jag får ju aldrig rent här. Jag hatar smutsen och jag hatar det här just nu. Men jag är knas, kanske älskar det imorgon? Vem vet, vem vet? Var bara gumman, kör ditt race och skit i andra - just nu. Det är nog mitt råd till mig själv. Sluta tänka så mycket på vad som förväntas av dig och bara var. Jag behöver inte vara duktig, jag behöver inte vara något.


Bara var.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Awi :(

Jag har ju just hittat en jobbare åt er ;)

Åsa du är så himla bra o snygg o cool. Få inte för dig något annat.. Bästa KAn i stan vettu.. (K)

2010-05-31 @ 10:13:26
URL: http://sofosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0