I may have lost the battle but I haven't lost the war!

Ja mitt rum besegra mig, får bli fortsättning imorgon. Vill sova nu. Åh sova, något av det bästa som finns dock hinner jag knappt nuförtiden med det. Sover ca 6h varje natt, borde försöka få ihop 8h :/ Men jaja, kaffe och sånt löser delar av problemet.


Min dag har varit fin och bra, hade en riktigt fin ridtur på min trogna springare, hehe, Marillion. Lite bilder från idag (okej det är assvårt att se söt ut i ridhjälm, försökte iaf med att ta två bilder och denna var den bästa av dom...):

 

 

 

Tycker faktiskt bilderna blev rätt bra med tanke på att dom är tagna med en sunkig mobilkamera!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det ser så himla underbart ut!

Viva la skåne!

2010-05-27 @ 09:26:37
URL: http://sofosia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! Jag vet PRECIS hur det känns. Man vill liksom inte riktigt gå in i rummet ens för man blir bara deprimerad. Och man VÄGRAR låta folk se det, för det finns en faktiskt risk att de får en tvångsomhändertagen.



DU HAR PONNY?! fusk.

2010-05-27 @ 23:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0