Inte ännu om SRF

Skulle egentligen blogga om SRF nu men orken finns inte. Blev dissad av en kille som jag för typ första gången i mitt liv kändes som om man ville bygga nåt seriöst med. Antar att det är karma dock, så många pojkar som jag har lekt och dissat i mitt liv. Känns inte så tungt som jag trodde dock, vi hade ju inte allt setts särskilt mycket och jag är inte mycket av en drömmare. Jag överlever och det är kanske det viktigaste av allt, en erfarenhet rikare ;)Så nu känner jag för att ge mig ut på jakt igen, rawr. Dansgolven blir inte så säkra i sommar trots allt. Och till det här med att lite vilja ha lite kärleksångest så tar vi och daskar in en härlig dänga!

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Rätt inställning babe! Då ses vi å dansgolvet medans vi väljer ut våra offer då ;) Go go get them ;D Ser fram emot ett SRF inlägg med :)

2010-06-15 @ 19:30:56
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Reckless Life

oh god, vet känslan! komiskt med låten, jag brukar alltid lyssna på den när jag känner mig nere över en kille.. och börjar också fundera på om det är kharma för mig hahahaha.. fyfan! svinkul att träffa dig förresten! :D

2010-06-15 @ 20:24:37
URL: http://recklesslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0