Just do it then!

Fuck det jävla körkortet, tydligen hade mitt tillstånd gått ut så nu får jag ansöka om nytt. Bajs, hade tänkt jag skulle ta det nu innan hösten. Kan ta allt från 2v - 2 månader att fixa ett nytt... yay!
Men har bestämt mig för att under tiden ska jag plugga teori. Och lära mig spela gitarr. Har alltid älskat att sjunga och musik generellt. Så jag tänkte varför inte? Går hela tiden och tjurar över att jag inte spelade något när jag var yngre men ffs jag blir ju inte yngre så det är ju bara att sätta fart. Sitter just nu med gitarrbus 1 och youtube och jobbar. Haha, lär mig träffa strängar och dylikt.
Om ni har några bra tips på vart jag kan hitta mtrl och dylikt som kan hjälpa så säg till!



Our next guitar hero? *LULZ*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0