The animal in me...

Jag är trött som satan, jag är beyond trött. Och ändå - partynerverna pockar "Kom igen Flickvall ut och rör på dina heta ben och drick tills ja.. stället stänger?" Gah men sån beslutsångest. Är bjuden på mysig hemmakväll med och allt känns lite rörigt å sådär. 

Ska ta ett bad (vara allmänt gay) och filosofera. Kanske om lusten faller på onanera, fast det gör man ju inte som tjej innan utekväll, det dödar ju allt sånt där (hoppas mamma inte läser detta), det behöver man bara som kille. Men vi tjejer vi kan spara på vårt krut - vi kan göra både och om man så vill. Äsch, vem försöker jag lura? Jag har sparat mitt krut alldeles för länge, snart är det fan inte brukbart mer. Man häller i det i bössan, tror att det ska komma världens explosion och träffa "the bulls eye" men istället går den av rakt i fejjan på en. Okej, fy fan va vidrig den där liknelsen blev. 



Jag är trött.
Slutar nog skriva nu.




Jag förra lördagen. Poser á la duckface!




Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

HAHA! Så jävla bra inlägg ;D

2010-12-17 @ 19:42:24
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0