Weekend - fortsättning.

Så lördag.
Jag och Caroline drar hem till bror där han har lite polare över. Vi sitter och kör dryckeslekar till ca tolv och tränger sen in oss sju pers i en taxi. Kommer fram till KB där det faktiskt är riktigt nice, inte som förra gången då jag ville slå djn i ansiktet, en helt ok blandning. Iaf efter att ha dansat arslet av mig, lyckats springa på en kille vars kompis jag "yrkade umgänge" med på PL (sprang på honom medan jag raggade på en annan av hans polare. Åter igen, vilken klass jag har, måste gjort bästa intrycket! Hehe, äsch skitsamma!)


Vad jag också lyckas springa på är samma kille som hade efterfest kvällen innan.. Jag bad åter igen om ursäkt, fast det var inte behövligt då han hade tyckte det var askul. Hmm.

Är kvar på KB tills det stänger, då jag dissar min bror o co och drar med killen från fredags och hans polare då det vankas efterfest (Caroline hade dragit hem tidigare). Efterfesten blir inställd och han och jag delar en taxi hem. Då han bor hyfsat nära mig så accepterar jag en tvspel rematch (worms och nhl) och champagne. Förloraren dricker. Jag var sämst. 



Resten är barnförbjudet. 





Kommentarer
Postat av: Ida

Näe, tror det jag med!

2010-08-02 @ 11:24:12
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Jag får ta igen på fredag jag med för ja kommer fan inte ihåg mkt av konserten pga sprit och att jag fibblade me min kamera som pajade haha.

2010-08-02 @ 11:28:28
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Jag får ta igen på fredag jag med för ja kommer fan inte ihåg mkt av konserten pga sprit och att jag fibblade me min kamera som pajade haha.

2010-08-02 @ 11:28:34
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Fredrik! :D

Inget är barnförbjudet på internet! :P

2010-08-10 @ 01:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0