2011, jävlar vart bra det kommer te å bli!

Ja kvällen igår började med bisarrt god oxfilé med mor, far o Per. Alltså seriöst, orgasm i min mun! Vart riktigt rött och dant med - precis så som det ska va, KÖTT FY FAN!

Sen blev det krigszonen Lund å träffa upp Krillz. I väntan på bussen kasta folk snö på oss från någon balkong. Jävla tattarbarn säger ja. Som tur var blev vi inte träffade men jag slutar fan aldrig förundras över hur många idioter det finns! Kom igen packa ihop era kromosomfel, skaffa en utbildning, klipp er å skaffa ett jobb - gärna i Irkutsk!

Iaf, sen blev det Ulrikedal med Anders å Paulsson som var redigt i gasen, åh, det lille homoparet ;) Om ni råkar bli homosexuella informera mig om det, för ni är otroligt söta tillsammans Bill o Bull!

Sen blev det buss och vi hann knappt av till tolvslaget från den... Kasta oss av och svepte lite Asti, men jag kunde fan inte få ner skiten, fruktansvärt vidrigt var det. Tål inte mousserat vin tack vare champagne efterfester. Happ. Jaja, det är väl lite pengar man kan spara in på... 

Deep efter det, där det var dans och en studie i tafsande, tappa mobil, sjunga falskt på kareoke (note to self, försök aldrig sjunga WASP full), upptäcka att man har tappat väsk o jacklappen, hitta lappen, gå till garderoben för att sedan gå hem. Inte för att man gick hem själv då.. HÖHÖ! ;P


Det som är mest störigt är att jag nu måste hooka ny mobil å spärra mitt simkort... Nej, men kanske borde fira in det nya året med en öl eller cider på spisen typ? Men ska först röja i mitt rum å dricka upp min tredje kopp kaffe.



Så jävla duktig jag är på att ta bilder när jag är ute... NOT!
Denna var den enda bilden som blev tagen igår. GRRRR!




Kommentarer
Postat av: Emma

Diggar din blogg ! :)

Kolla gärna in min om du vill är ute efter nya rock/sleaze bloggar ! :D

2011-01-02 @ 01:03:40
URL: http://lajjjne.devote.se
Postat av: Erika

Haha. hmm jag har ngt minne av att jag dansade en sväng med dig. :P ^^

2011-01-03 @ 15:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0