Så vart det lördag. Igen. U know the deal.

Hör och häpna, jag överlevde tandläkaren. Det hade ni inte trott va? Inte jag heller.
Har faktiskt inte allt för ont. Känns svullet typ. Som om min käke borde vara dubbelt så stor som den är. Vilket jag tror att den är med men mina föräldrar hävdar att det är inbillning.

Så hur det blir med utgång ikväll vet jag inte, har typ hört av mig till en hel del människor och ingen kan. Lutar mot en lugn Wermlandskväll, dra mejeriet eller kanske tom stanna hemma. Eller rentutav jobba på wermlands.
Något ska vi nog kunna hitta på. Säkert att ingen var på lita Malmoeee?


I vilket fall som blir det nog ingen dricka för min del. Vill inte klanta mig och lyckas få upp stygnen i käften.
Att tiga är guld.



Såhär kände jag igår när jag försökte kolla peppen hos mina vänner (för fan det är ju Halloween, asketa kul att klä ut sig och sen balla ur!):



Elakingar.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jo, jag vet. Men det är ändå jävligt frustrerande, när man vet att man gör rätt och ändå händer det ingenting. Jag är egentligen jävligt insatt i det här med mat och viktnedgång eftersom jag alltid brytt mig om vad jag stoppar i mig, därför jag blir förvånad att det inte händer något. Fast det kommer väl som du säger :)

2010-10-30 @ 16:50:10
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0