Halloween is dead.

Nej, egentligen inte. Älskar att klä ut mig. Men blir fest med Me, Myself and I ikväll.
Kul det. Funderar att göra slag i saken och starta en tränings/hälsoblogg något. Jag vill inte riktigt dra in det i denna bloggen som är tänkt som mitt ordbajshål. Djur har vattenhål. Jag har ordbajshål. Och hål i tandköttet. 

Denna blogg ska ju enbart vara till för mitt narcissistiska självhat. Lite blandade tankar om livets uppsidor och livets nedsidor. 


Uppsida just nu: Jag är hög på kaffe.


Nedsida: Min käke är svullen, jag vill ut och supa. Jag vill klä ut mig. Jag vill jaga man. 


Hur fan ska jag överleva denna kväll utan självmord? Det är fan en bra fråga. 


If it wasn't for the sunlight, I swear I'd was dead.


Kommentarer
Postat av: Prillan

Satt precis och tänkte på den gamla goda tiden när du och Sofia brukade ha halloween fester i lokalen!:) när man blev attackerad av hundar och jagad av förbannade villaägare;) Idag har mina grannar halloween fest där...!

2010-10-30 @ 18:19:13
Postat av: timbah

Du kan väl klä ut dig till en misshandlad flickvän och ta ut dina aggressioner på det andra könet? Man hittar bättre sitt mål nykter...



Finns det förövrigt män där nere? Jag var neröver härom sommarn och det gick omkring "män" med handväskor, what the fuck? =P

2010-10-30 @ 18:34:42
Postat av: Fredrik

Varför ut o jaga man när det finns villiga personer runt dig redan? ;P

2010-11-02 @ 23:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0