GNÄLLSÅSA!


Jag orkar inte skriva något vettigt. Förstår inte min huvudvärk och nu har jag dessutom sträckt nacken och typ bak på vänster axel. Hoppas det inte håller i sig till boxen imorgon. Annars får det väl bli spinning. Fast tänkte nog boxas ändå, kan ju ta det lite lugnare. Smärtar bara till lite när jag vrider huvudet åt höger.

Jag borde nog döpa om denna bloggen till Flickvalls gnällblogg. Så som inte folk redan har tröttnat på alla offer som gnäller. Fast ajg avskyr mer hurtigbullar som är äckligt glada hela tiden.. sådär av sig själva. 


Gillar hur knarkad jag ser ut på den här bilden.


Kommentarer
Postat av: FINI

tack:)

2010-10-21 @ 09:37:54
URL: http://fini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0