I got no religion.

Om någon hade frågat mig om jag trodde jag skulle sova i frälsningarmens allrum i natt, hade jag sagt "HELL NO!". Men så blev det, haha, någon random snubbe som hade nyckel till den, så fick däcka där 2-3h, innan tågen börja rulla eller nåt. Eller rättare sagt han väckte oss (ja jag sov där sjeeeelv med två smågossar) för att det snart skulle komma arga tanter...  
Hängde för länge på Deep och dansa till dansant 80-tals rock(GILLART!) och hade en jäkligt bra kväll faktiskt. Synd att Züerst inte riktigt kom med ;P Men det får vi ta igen!

Btw, vad är det med mig och lammkött? Haha, han som ragga på mig vart 19, seriöst det kryper bara längre ner i åldrarna, hur ska detta slut? 
Må vara att dom flesta tror att jag är typ 18 :S








Sometimes I wish the world was black and white!



Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

Hahahhaha fick du förvuxet fjortisragg??? ;)

2010-11-21 @ 13:25:30
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

haha låter som en bra kväll du haha ;D

2010-11-21 @ 13:39:09
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0