Fint ska det va!.... :(

Fredagkväll och det är avtackningsmiddag, Åsa inte där, varför?

Jo för att jag måste tvätta inför SRF och detta är ända kvällen jag kan om jag inte typ vill missa distortion imorgon och det vill jag inte! Söndagen är också smockad och måndagen ska jag hinna med frisören med, så ja. Får bli såhär.

Känns lite weird att inte gå ut en fredag (jäkligt weird!) blir kanske ändå att jag spontan drar iväg när tvätten är klar, har hänt liknande förrut...


Men nej inte deppa ihop nu Åsa! Blir mat hos päronen och CHIPS :D (köper aldrig hem det själv) sen hade jag tänkt ta tiden i akt mellan maskinerna och skissa... Hmm blir typ skissa, gissa, spring med mig själv! FINT DET!




Nu tar folk studenten och såhär såg jag ut på min student för 2år sedan, nostalgi!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Oh shit Cutie..

Minns ditt långa hår från någon av de första jobbar gångerna på WML.. Var lite avis.

2010-06-05 @ 09:25:44
URL: http://sofosia.blogg.se/
Postat av: ROCKAHOLIC"

sv; ja det förstår jag för dedär håret var inte kort! jag som tyckte jag hade långt hår! hahha.

Fast jag tycker du passar i kort hår också!

2010-06-22 @ 19:14:48
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0