Sonispärren, yay!

Vi tar det från början!

-Fredag-
Drog upp med min bror och två av hans polare, för de skulle hälsa på Jakob. Vilket innebar att vi bodde i Jakobs lägenhet och att resan blev billig och bekväm. Min bil Gamle Gusten var vår trogna springare. Iaf, vi intog Stockholm runt tre-fyra på fredagen då man snabbt började förkröka och fixa till sig för att sedan dra till Kungan. Hade lite sms kontakt med Vanadesse men lyckades dra om varandra lita. Träffade i Kungan Carolina från sweden rock och hennes polare Nurre. Resten är mer eller mindre dimmigt, då jag hade med mig JD och Cola i vattenflaska... som åkte ner som vatten med för den delen. Vi hade kul, lyssna på bra musik, drack öl och såg en riktigt bra Crashdiet spelning. Något helt annat än på Peace and Love, och publiken var med på noterna den här gången! Vädret var även kalas!












Efter Crashdiet powerwalka vi upp till Harrys för att köa jättelänge och sedan ledde en liten "incident" till att vi inte fick komma in på stället. Rättare sagt att efter ca 30-40 min köande så ställdes sig Carro i gästlistekön och försökte mjuka upp vakten lite (stressad och äcklig jävelvakt), när det inte funka och vi ställde oss på samma plats som innan så tyckte vakten tydligen att vi hade trängt oss och sa att vi inte skulle komma in alls. En riktig fitta med andra ord. Att tillägga dom runt om i kön hade inget emot att vi gick till samma plats...

Vi drog iaf vidare till Rocks där jag träffa Caroline... eller var det Carolina (fan vad jag är dålig på namn!) igen :) ((Du får heta Vanadesse i mitt huvud, jag kan inte lära om - haha!))
Dansa även som en crazy motherfucker och fick gratis jägershots av bartendern - me like :D
Trött tog man tunnelbanan tillbaka hem. Ändå en riktigt bra kväll på det hela taget!'










fortsättning lördag i nästa inlägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0