Aj

Har sjukt ont i min hals just nu. Sånt som händer när man är gammal och rostig och trotsa gudarna och ge sig ut två kvällar i rad. Ut i FULL scale mode. Hade kul igår, men inte för kul. Dansa som ett cp och hitta inga ragg. Var en kille som såg rätt bra ut och hade spanat in mig större delen av kvällen. Tänker att jag ska göra det lätt för honom och ställer mig bredvid honom i baren för att beställa. Så står han bara där och skruvar på sig. Sen hade han beställt en hallon cider... då gick jag därifrån. Fan va det ska vara svårt att hitta vettiga män, vi talar om M-Ä-N. Argh!

Jag och Kristina blev stenade igår. Några pojkar som kasta sten på oss. Fast dom missa. Bisarrt. Det kan ha varit för jag fnissa lite åt Islamic center. Och faktumet att jag var klädd som en prostituerad. HARAM!



Jag o Kriss är på lyset!



Pålsson, Bror och Jag - inte nyktra.



Bror o Pålsson i djupa diskussioner - ni är sjuka.


Kommentarer
Postat av: Jempan

Ja, hjärnor är ganska skabbiga. Ingen vet vad som döljer sig i dem, heheheheee...

2010-08-23 @ 00:48:31
URL: http://jempan.se
Postat av: Jensa

du tänkte inte att DU kunde snacka med honom åsa? Pff bryt könsrollerna just once! :D

2010-08-23 @ 01:53:32
Postat av: Kriss

Hahaha jag hade glömt steningen!!

2010-08-23 @ 09:34:18
Postat av: heavylifestyle

Den killen hade aldrig blivit hembjuden på mina fester. Han skulle ha däckat efter halva glaset. Hur kan man välja nått så sött och sliskigt som halloncider? Men när han ändå är i farten kan han lika gärna beställa en Niks päroncider och fortsätta smutta på sin halloncider. :P SKÅL veklingar!!!

2010-08-23 @ 18:48:08
URL: http://heavylifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0