A new healthy you?

Nja inte riktigt. Men man kan ju försöka lite. Visa laster kommer man ju inte ifrån. Så som konstant partysug och kåthet. LULZ. 

Har iaf inhandlat blutsaft (minns att det smakade våt tidningspapper, blod och svartvinbär förra gången jag drack det) men det är viktigt att jag tar tag i min järnbrist. Speciellt om man ska börja träna. Köpte även Silica som ska vara bra för naglar, hår och hud. Har verkligen svaga naglar som skivar sig, svaga naglar i stallmiljö är ickebefintliga naglar.


Nästa anhalt blir gymmet och pass. Är sjukt sugen på att börja träna! Min bror ringde mig innan och undra om jag ville med till Étage och festa med han och Pålsson. Tacka nej, för jag orkar inte mer bakfylla. Måndagen är helig. Och imorgon SKA jag träna och man ska aldrig träna bakfull.


Nej ska försöka vara präktig och gå och lägga mig. Börjar jobba snart och vill hitta tillbaka till en någorlunda dygnsrytm innan semesterns slut.

God natt snyggingar!


Och för att väga upp min präktighet, bild från en dekadensmaskeradfest för några år sedan...3-4?
Arvid som pet, jag som teacher-gone-bad och Ville som random-stek-knarkar-miami-vice-dude.




Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

haha jag kommer ha hela jävla garderoben me mig ;D sen kommer d sluta me att man bara använder typ ett eller två ombyten haha!

2010-08-03 @ 12:11:38
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0