Guldkornen från Peace and Love

Guldkornen från PL var att jag lyckade få ett Hardcore Superstar plektrum plus att jag stod längst fram<3 Att jag träffade hela Crashdiet i publiken på Michael Monroe. Var lite småberusad så svamla mest med dom, men fick bilder (på mobilkameran för att min kamera bestämde sig för att lägga av, bajs) då hade redan Eric dragit när vi insåg att jag kunde använda mobilkameran. Dom är ett schysst gäng killar tbh. Simon sa att han kände igen mig och vi träffades faktiskt på Swedenrock när holländarna o australiensaren (han avgudar crashdiet) skulle fram o hälsa efter Cinderella. Så dom verkar jäkligt down-to-earth och bryr sig om fans, eller så har dom inte så många fans, hähä :P Synd att man var rätt så jäkla äcklig dock när man träffa dom så bilderna blev som dom blev. Bilderna kommer senare för jag har inte kabeln till mobilen i stugan.

 

Citaten som är värda att nämnas:

Michael Monroe klättrar upp i ljus/ljud tornet och utropar högst upp: ”We all gonna die so might just aswell stay high!”

 

Gabbe förklarar/översätter: ”Seize the day. Carpe diem. Fånga dagen.”
Dave (är australiensare (också), kan inte svenska så fantastiskt bra): ”Fågel dagen?” (på bruten svensk/engelska)
Detta ledde till många sjuka fågelassociationer och budskap som spreds ”Fågeldagen!”

 

Dave missuppfattar igen:

X: ”Förlåt”

Dave: ”Vadå för låt?”

 

Att Dregen var gästartist hos Imperial State Electric är väl inte fyskam heller :)

 


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Nu har jag ingen aning om vad du pratar om?

2010-07-06 @ 19:57:23
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Last Exit

Sv. Spya var inte så farlig... mesta dels sprit i den ;) E lite avis på er som var uppe på P&L... Hade varit nice att se Alice & HCSS!

2010-07-06 @ 21:00:54
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/
Postat av: Grodan

sv: HAHA! att lyckas ta död på en kaktus är fan inte dåligt. Respekt! :D

2010-07-06 @ 21:27:58
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det låter bra.. :) Jag tycker inte att det är något större fel på mig, hade inte skadat om jag lyckats gå ner i vikt men jag mår rätt okej som det är ändå. Trist bara att behöva höra sån skit från folk.. min egna familj dessutom..

2010-07-07 @ 01:28:39
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Vanadesse.

fan va sweet det låter! hade oxå velat va däruppe asså.



klart du måste skaffa till sonisphere! kommer ju bli så jäkla grymt ju ;)

2010-07-07 @ 02:00:46
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0