Weird(o) dreams weird dreams

Nu har jag nyligen vaknat och är tusen gånger vackrare... Fick utstå en natt full av mardrömmar. Jag drömmer väldigt sällan mardrömmar men i natt var det typ 3st olika som flöt ihop. Något om en fucking DRAKE (HAHAHA!) som typ skulle droppa bomber över mitt bostadsområde. Den andra handla om ett järnvägsspår som behövde skottas, jag vet inte vart det var för läskigt med det, men vart sjukt stressigt. Och den sista var om någon barnfamilj i ett höghus på Nöbbelöv som hade en flicka som var besatt. Vad jag hade där och göra och vad jag skulle kunna göra åt situationen är dock ännu oklart.
Dessa tre flöt självklart ihop på något mycket logiskt sätt med att det var något om en trollkarl som skicka uppdrag till mig genom någon form av telepati.

Fullkomligt normalt sådär. Shit vilken nörd jag är om man drömmer om drakar och trollkarlar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0