Vår bästa tid är nu

Ledig idag, wiee! Så nu ska vi ta vara på tiden. Gick och la mig tidigt igår och sovit till nu.. jättelänge ju! Nej fan va man inte är bortskämd längre med att kunna sova länge. Idag blir det lite träning, körskoleteori och den skiten. Sen ska jag palla mig till Nova och ta en sista sväng in på reorna och sedan ikväll blir det utgång. Dock en inte allt för våt sådan då jag faktiskt jobbar imorgon.

Men har svårt att bestämma mig vart jag ska dra. Ska jag skaka röv till tung hiphop på Wermlands eller gnida geniknölarna på Spisen? Eller en kombination; när jag inte längre orkar låtsas vara intelligent så kan man styra sitt ass till Wmls och återgå till apstadiet. Hmm. Vi får se hur det slutar. 

Men har på känn att denna dagen kommer bli kick-ass, ni ska ha en KRRAAM (läs: Gunn i Trelleborgstyle) av mig!

Konichiwa Biiiitchiez!


Kommentarer
Postat av: Johanna -fluffmonster & karameller

Jag ska bort till stallet och longera häst hade jag tänkt, om du vill med?

2011-01-26 @ 13:22:22
URL: http://narei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0