Vad ska man med fritid till..?

När man ändå är fucking förkyld och livet känns mög. Behövde inte fyllovalla drunktards på Wermlands ikväll, så nu sitter jag här och har bull kastrull. Orkar inte ta tag i något vettigt, typ körskoleteori. Blir nog te, bad och sömn. Kul. Verkligen jättekul. Riktig jävla rock'n roll. Åsa du vet verkligen hur man lever "on the wild side"!


Eller om jag ska lösa korsord och klappa katten...
Jag önskar att det var menat som kodord eller sarkastiskt skrivet.








Kommentarer
Postat av: Dennis

Hahah underbar, jag skulle köra på den andra kvinnans helg.



sv: jasså du! skulle inte vara helt fel med körkort. orkar bara inte sätta igång med det hahah. och jobbigt när man inte har någon att övningsköra med här!

2011-01-13 @ 19:29:08
URL: http://denniswesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0