Invasion?

Var galet mycket folk på gymmet idag! Så fick ändra om min plan och ta å bättra på discobyggarmusklerna; med andra ord mage och biceps. Så ben och röven imorgon då. Helt klart mitt favoritpass, det är något särskilt med att ha träningsvärk i baksida lår å rumpa, man connectar med sin röv på ett helt annat sätt än när man inte har det..

Har iaf nu även avnjutit julbord och vart tidigare idag och shoppa. Skulle leta ny mobil men jag fastna bland kläderna.. Hade tänkt visa det jag köpt men då mensmage å även julbordsfylldmage inte gör sig på bild (okej egentligen så är jag bara för lat) så sparar jag det till någon annan grå dag.

Hade förövrigt en väldigt trevlig trettondagsafton (som jag inte har någon aning om varför man firar), hur var eran?

Bjuder iaf på en bild när jag fulade mig innan idag.


Kommentarer
Postat av: Bunny

Svar: Jag bor i Sandby, så jag måste först åka till Lund, och därefter till malmö 86 spänn fram och tillbaka, och då man är arbetslös är inte det helt perfekt! Dock så kan jag snart åka dit lite oftare tror jag :)



Yes, skorna är från Din Sko :)

2011-01-06 @ 20:20:49
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0