Husarrest

Funderar på att låsa in mig (mer eller mindre) i mitt hem denna helgen och få den jävla teorin ur världen. Koppla upp min databas och hoppas på det bästa. Den har ju varit (mer eller mindre) virushärjad ända sedan jag sluta gymnasiet och man hoppas på något jäkla vänster att det ska finnas ett diskettfack någonstanns på burken för det är det enda som är kompatibelt. Men det ser dystert ut. Tror det lär bli en hårddiskcrash som enbart kommer driva mig till att söka informationen någon annanstanns. Troligtvis något ställe där dom inte direkt bryr sig om svängningsregeln och serverar öl... Jag menar, det dricker väl högfunktionella cyborgs, right?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0