Get a grip girl

Jag har kommit på att jag det senaste har varit sjukt sunkig och nog borde sluta vara de... Det är okej när man är bakfull men till vardags, nja. Alltså när jag är på jobbet (jobbar som personlig assistent) och min brukare inte är på universitet så faller jag typ halvt om halvt samman i sunkträsket (iaf denna vinter). Typ drar omkring i mjukisbyxor, srf-tischa/annan valfri och utan smink. Vilket är väl rätt soft, men va fan inte 4-5 av veckans dagar. Jag har ju en hel garderob fylld med kläder som fortsätter svämma över trots att jag rensar och rensar. Nej uppstyrning på det!

Nu ska jag bada. Då kommer nog Nadine eller Prillan (eller varför inte båda?) passa på och ringa. Dom ringer va fan varenda gång jag badar, vilket kanske inträffar 2ggr i veckan. Verkar som världens badfetisch... Nadines standard fras har blivit: Badar du?



Äldre bild - tjo!











Kommentarer
Postat av: Bunny

Svar: Men jag åker aldrig till malmö :( Det är så dyrt. Plus att jag har ingen som vill åka dit med mig, höhöh :(

2011-01-05 @ 19:26:45
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Det blir deep på lördag ja snyggo! klart du ska dit ;D ag börjar dock bli sugen på att testa annat med... vettifan vart man ska gå iofs. Stairway eller Horns kanske. Aldrig vatt där.

2011-01-05 @ 20:23:06
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

DUUUUUDE!!! Hur gjorde ni eran oxfilé?? har nämligen plockat fram min ur frysen idag ;)

2011-01-06 @ 11:50:56
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0