Gårdagens outfit

Vi kör en dagen efter outfit bild, bloggens svar på walk of shame? Vart är det för mystiska upptåg Flickvall ha varit ute på? Vem är den hemliga mannen... eller kvinnan. Frågorna tättnar.. Haha, näh det gör dom inte. För vet du vad Dumvall, du är helt enkelt inte så jäkla intressant. Men det skiter jag i, min blogg och jag är världens mest intressanta människa.






MONGO! ;)





Förresten ska vara duktigare bloggerska efter gymmet och svara på kommentarer och dylikt.
Nu vill jag bara iväg och äga i militärpressen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja fan, gener är ingen hit. De brukar bara göra folk missnöjda xD Cool outfit!

2011-01-15 @ 15:22:23
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Jane

Åh en blogg som denna har jag letat efter! Underbart.. Måste bara säga att du har superfina läppar!

2011-01-20 @ 15:34:17
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0