FLUMM

Varit och avnjutit typ världens godaste buffé i Malmö med riktigt jäkla nice sällskap. Och ja, nu sitter man och flummar, eller jag flummade redan i Malmö. Hoppla steg och konstiga poser! Sockerkicken ftw!
Nu ska jag hoppla mig i badet och sedan ska jag sova. Jag och min säng = kärlek. Iaf från min sida. Tror min säng känner sig utnyttjad - och det med all rätt! Använder den som andra garderob, bäddar aldrig, snuskar mig, sporadiskt jukande. Ja fy tusan. Det är inte lätt att vara säng. Våldtäkt varje natt. 

Detta skulle inte alls handla om att vara säng. Jaja whatever.



Kommentarer
Postat av: Bunny

Svar: Tror inte den kommer vara så B :D Den ser ju bra ut i trailern! Väldigt vacker! :D Och alla filmer måste inte vara mästerverk för att underhålla :D

2011-01-19 @ 23:46:01
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bumbi

Sv: Thanx girl! Det kommer bli helt awesome med en riktig nystart. :D

2011-01-20 @ 10:18:17
URL: http://annabumbi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0