Finns det bra måndagar?

Det verkar fan så! Idag har varit mer eller mindre en toppen dag. Hade det lite segt där ett tag när jag och far skulle ut och övningsköra men nu har det banne mig vänt igen! Jobbet gick bra och det vart högläsning av, enligt mig, jäkligt intressanta artiklar. 20th century feminism literature - bra skit det! 

Sen gick jag och gjorde ett kanon benpass på gymmet. Satte personbästa (iofs det gör jag typ i någon övning varje pass, det är nice att fortfarande vara nybörjare!) i banne mig alla övningar utom knäböjen. Bara sådär! Skönt nu när knäna känns fräscha och bra. Fick dessutom höra av min kära kusin att bekanta till henne är imponerade av mina framsteg, vilket känns jävligt skönt att höra måste jag säga! Har även själv fått väldigt många vänner och bekanta som vill träna med mig och dessutom undrar hur jag har fått mina resultat. Så har planer på att publicera en del konkreta tips i bloggen faktiskt. Inga mirakelgrejer sådär, men sådant som funkar! Tyvärr kan jag inte träna med alla som vill då jag delvis vill köra på med min egen träningsrutin och att jag helt enkelt inte har tid för alla :/

Men lite konkreta tränings/hälsoinlägg kommer att komma! Själv försöker jag inte direkt gå ner i vikt längre. Har planer att plocka det sista 2kg någon gång innan sommaren (enbart fåfänga! Beror dock på hur jag tappar dom, vill fan inte bli av med mer bröst! (Plus att tjejer ska ha lite att ta i - bröst o rumpa, yesbox!) Så verkligen ingen stress, för jag måste säga att ha den extra styrkan och energin det innebär att inte hårddeffa är jävligt uppskattat. Shit va detta blev ett träningsbaserat inlägg men ja - jag är lite smygkåt på tunga järnföremål.







Kommentarer
Postat av: Last Exit

Sv. Iknow... Man får helt enkelt bara satsa på att bli den snyggaste/coolaste 30-åringen som finns där ute... Jag har dejat många 30? brudar och de verkar har jävligt kul i sina liv! :)

2011-01-17 @ 22:51:33
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Jag hade en grym jävla helg :D Och du är en grym jävla brud som e så motiverad o duktig!

2011-01-18 @ 20:42:37
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Himlaväktaren

Om jag inte visste bättre skulle jag säga att du är fan jävligt duktig. Men eftersom jag vet bättre så behöver jag inte säga det, för du vet det redan. Skoj att det går bra för dig syster, och hoppas du inte åldersnojjar för mycket, det finns dom runt omkring dig som är bra mycket äldre men som gjort hälften så mycket.

2011-01-18 @ 22:08:39
Postat av: Joss

hot hot

2011-01-19 @ 18:44:24
URL: http://sickbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0