Ont i mitt hål

Höhöhö, har ont i mitt hål. I det hålet där min tand bruka va. Jag är hungrig som satan med och kan inte äta något. Underbart! Hade inte bangat donkens mjukglass just nu, men det regnar och ta sig dit känns lite väl jobbigt. Funderar på att be min far köpa lite Ben and Jerrys till mig.

Så vad har man gjort mer idag? Sovit och tittat på sex and the city, jupp man lever verkligen on the wild side.


Fast tydligen är jag "porrig, inte bara bildskön"  - och det är väl alltid något.

Även om det kan diskuteras.




Kommentarer
Postat av: Salle

Allt kan diskuteras! Vilket jag dessutom gör...ofta-



Min tidigare kommentar var menad som en komplimang, jag inser att det möjligen inte var världens bästa men när jag skrev den så lät det bättre än vad det såg ut i skrift. vilket skänker nytt liv till den gamla visdomen "tänk efter före"...men omg vad tråkigt!

2011-02-11 @ 03:28:07
Postat av: Flickvall

Haha, tog det som en komplimang. Jag gillar pörr! Och du är inte den första som har sagt liknande grejer :P

2011-02-12 @ 16:50:44
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0