Marsvinet

Blir en nykter fredag för min del, då jag ser lite ut som ett marsvin eller en hamster i ansiktet.
Idag har jag fått massa körskoleteori gjort och jag är mäkta stolt! Dock är mitt bloggande lika jävla dåligt
har massa planerade inlägg att skriva som aldrig kommer till skott.

Trots att detta blir en nykter helg har jag massa annat kul upplanerat. Ikväll blir det filmkväll 
med min Carrobus, imorgon blir det filmkväll/myskväll med Mia, på söndag fika med Gbotöserna och
sedan Magic med Peter på kvällen. Nice bice!



Älsko och jag, förra lördagen innan deep. Måste bli bättre på att ta bilder när jag är ute :P



Kommentarer
Postat av: Jamie

Jag behövde den tv:n. Nu kan min bror få tillbaka sin 10 år gamla tv som jag haft, då blir han säkert glad.

2011-02-11 @ 18:52:49
URL: http://maryrotten.blogg.se/
Postat av: Bunny

Jag har hamsterkinder XD

2011-02-11 @ 22:04:51
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0