Ytterligare roligheter på G!

På lördag blir det party för hela slanten. Ska nämligen åka buss upp med ett av banden som ska spela på Rockbåten i Helsingborg "Sticky Dirt". Min gamla ridlärares pojkvän spelar i det bandet och blev medbjuden i lördags - sjukt kul!

På båten kommer även Dirty Penny och Killer clan of fun spela. Men kvällen slutar inte där. När alla bandet har spelat och man är allmänt trött på båtlivet så åker bussen ner och det blir utgång på (ja du gissa rätt!) gamla goda Distortion.

Så med blicken riktad mot lördagen blir det inte så svårt att genomgå resten av veckan och ta det lite lugnare på fredagen :) Ska även vara värsta ambitiös på lördagen och delta både i arbetsdag på vårat bostadsområde (okej mor o far tvingar mig) och hjälpa Johanna på 4h-gården.







Ses vi där kanske?



Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Fan, blir inte Distortion för mig tyvärr. Sparar pengar -.-

2010-09-16 @ 18:23:04
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: lady do or die

Fy fan vad surt att jag inte har några pengar >.<

2010-09-17 @ 14:41:17
URL: http://ladydoordie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0