Uppdatering om det såkallade 9/11

Gårdagskvällen börja hemma hos mig med grabbgänget. Fast där var jag inte länge då jag skulle vidare...




Till tjejkväll hos Ioanna, sjukt sköna vänner hade hon. Spela ett konstigt typ pest eller kolera spel. Sjukt ballt! Drack gott vin. Men hur blev det med whiskeyn Åsa? Jo det blev whiskey... och screwdriver, tequila rose å cider :/ Mindre smart. Men ja. Sån är jag. Mindre smart.




Sen drogs det till Spisen som var fullt med folk. Hade lagom kul, rörde lite på röven på dansgolvet men bestämde mig för att kolla in Wermlands runt ett. Där det inte var något vidare drag, så skulle dra upp till Ariman för att joina dom andra som dragit vidare. Stupar någonstans vid botulfsplatsen och bestämmer mig full å dann att ta bussen hem. Upptäcker på bussen att jag har glömt nycklarna. Som sagt mindre smart...
Slutar med att jag fyllekäkar russin i mitt förråd (värsta fyllekäket någonsin) och väntar på att bror ska komma hem och låsa upp. Sov även ett tag på golvet. Det var kallt. Men bror kom väl vid 3 något så fick sova i min säng tillslut. 

Jag ska aldrig mera dricka och det dära tramset. Så nu har jag sagt det.


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Finns lite uppe nu :)

2010-09-12 @ 18:30:57
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Haha, eller hur ;)

2010-09-12 @ 19:04:05
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: lady do or die

Min kväll ballade också ur ganska rejält.. Inte oväntat när det handlar om mig, men jag hade väntat mig något mer ... normalt.

2010-09-12 @ 22:08:54
URL: http://ladydoordie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0