Nyttig jävel?

Jag är ju fått någon tumör på hjärnan som för tillfället har fått in mig på helt galna banor som att äta rätt och träna. Innan har jag sett en hel del genom fingrarna och supit ner mig ordentligt på helgerna och hellre tittat på Biggest Loser än att röra mig själv.

Dock älskar jag ju festandet och allt runtomkring, på gränsen till helgalkis ibland... Men nu till själva poängen! Jag ska nämligen ta i bruk en non-drinking-jar, som varje gång jag går ut (att hålla sig hemma är inte svårt, du förlorar bara din socialakrets) och inte dricker så kirrar jag ner någon hundra lapp i den. Efter ett tag kommer jag säkerligen ha pengar till roligheter som laptop, tatuering, mp3:a, lyxprostituerade, heroin m.m.
Och de gånger man super ska man tydligen köra fint Old school, nämligen Whiskey rent. Eftersom du blir full snabbare så kanske man klara sig undan med 2dl whiskey som ger typ 440kcal. Om man sveper det på 0.1 sek kanske klarar man sig med hälften.... Denna modell lutar det mot att det blir på Spisens premiär imorgon. 

-En whischskey, tack!




(dock dricker han nog jäger eller nåt :/)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha du känner igen det då antar jag? :p

2010-09-10 @ 18:41:34
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Grodan

sv: det var det jag gillade med Rose Red. Man är ju fan helt skadad nu ^^

2010-09-10 @ 20:47:33
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: sofia

hmmmm ytterst intressant o sa om du klarar detta åsis ;) hihi själv har jag ju inte festat på 6veckor nu så jag kommer bli heltids alkolist de närmsta månaderna innan jul ;D

2010-09-11 @ 08:32:57
URL: http://sofiaparker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0