Jomen visst är det så! :)

Michael Monroe och WASP kommer att spela på KB i höst. Och jag kommer vara där, ska köpa biljett när väl datorn är uppe hos föräldrarna, alltså nästa vecka. Oktober ser med ens betydligt mer lovande ut! 


Alla nedanstående är på KB i Malmö:

Michael Monroe - Tisdag 12 oktober,  215 kr





W.A.S.P - Söndag 17 oktober, 350 kr





Annat som också lockar lite:

Sonic Syndicate - Lördag 9 oktober, 215 kr





Danko Jones - Torsdag 14 oktober, 320 kr





Sonic Syndicate
är inte ett band jag direkt har lyssnat på och vet inte om jag är så pepp på att utforska dom med tanke på de negativa recensionerna deras senaste album har fått här i bloggosfären. Men det är en lördag och KB lär ha bra drag efteråt... Kanske bara går på klubben. Eller så lyssnar jag in mig på SS (LOL!) tidigare material...




Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

WASP hade ja vatt sugen på men det blir inte så. behöver spara pengar.

2010-09-03 @ 19:52:58
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0