Inaktivitet

Jag vill beklaga om det inte blir så mycket som händer i bloggen under veckorna. Försöker skriva ett inlägg varje kväll men är inte säker på att det kommer bli så i fortsättningen. Mycket för jag vill ha något någorlunda vettigt att skriva om och just nu känner jag ingen inspiration riktigt eller att det händer så värst mycket i mitt liv. Eller det är kanske snarare det det gör, jobbar, tränar, försöker hinna träffa folk, försöker bringa ordningen i kaoset där hemma...


Så egentligen ska jag nog inte klaga på brist av inspiration och för lite som händer för att det inte blir något vettigt bloggande, utan kanske snarare motsatsen. Fast iofs har min blogg aldrig varit vettig.


Så jag ville bara uppdatera er om att ovettigheten fortsätter men kanske mer sporadiskt.


Om ni läste detta är jag stolt, jag blev sjukt uttråkad av att bara skriva det.

Fy fan, nu slutar jag innan det blir värre..

Kommentarer
Postat av: soffe

ÅSSA va händer, jag vill läsa meeer! O jag vill me bilde rpå nya frisyren :D

2010-09-28 @ 01:15:49
URL: http://sofiaparker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0