Fixar inte sånt..

Just nu känner jag att jag inte fixar några förpliktelser överhuvudtaget. Fixar jobbet. That's it. Så ska se till att just nu inte ha några förpliktelser hos andra tills jag har kommit över det här vädret. Förstår inte hur väder omväxlingar kan ställa till det så för mitt humör, min ork och min pigghet :(
(Detta gäller inte min träning (som iofs är för mig själv och ingen annan) som rullar på fantastiskt bra! Jag är inte ironisk, helt ärligt. Men kom igen jag är verkligen inte det, det går finemang :)!.)


Nej nu ska jag dra ut bror på en bro-menad, fläsket ska brinna. Höhö.




Flikk lé Vall 18 år gammal. Jag är på mina föräldrars gamla burk...





Kommentarer
Postat av: Johanna

Sugen på powerwalk någon dag? Behöver ditt nr igen, ny mobil... :D

2010-09-16 @ 22:50:19
URL: http://narei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0