You won't get with this you see!

Fan Robyn har gjort det. You can't handle me har växt sig fast sig på mig som en böld. Kommer på mig själv med att gå omkring små nynna på den hela tiden. Jaja, får väga upp det med något jättehårt. Typ Immortal (hårda norrmän?).

Krocka med cykeln idag, eller precis. Kom en gubbe på min sida på cykel, skarp sväng, vi såg inte varandra eller hörde (jag kanske hade musik i öronen). KABLAM! Landa rätt på arslet och styret blev små snett. Sjukt chockad men lyckades bete mig civiliserat. Men kommer få feta blåmärken (som vanligt då). Kul, det där. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kunde ha varit en värre krock dock! :P

2010-10-12 @ 21:53:56
Postat av: Grodan

Farligt att cykla, det har jag alltid sagt ;)

2010-10-13 @ 11:26:55
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: ILoveMandy

Haha, aw, lider med dig. Förresten - fan vad snygg du är!

2010-10-13 @ 15:01:02
URL: http://scars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0