You never act the way you should...

Bakis men välbevarad. Johanna och jag styrde upp våra bekymmer och drog ut till Spisen igår. Trevligt med Arvid o Johan som mötte upp, lite trist att Peter inte kom om. Vi får ta det nögön annen göng. 

Idag blir det städ, höstskorsjakt och sedan vakta på Wermlands ikväll. Inget Malmö för min del.

Såhär snygg var jag när jag kom hem i morse (däcka på Johans soffa efter jag hade intagit mcdonalds mat som jag åt som om det vore det godaste jag någonsin har ätit, vilket det säkert var just då..fyllekäk är kärlek):





But I like it!




Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Heting!Toppen var förjävla snygg! Var har du hittat den?!

2010-10-16 @ 21:02:28
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Johanna -fluffmonster & karameller

Du lyckas jävlarimig vara snygg dagen efter också, jag såg ut som ett vrak imorse :D

2010-10-16 @ 21:05:49
URL: http://narei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0