WASP!!!!!!!!!!!!!!! :D

Ikväll, så jävlar. 

Wasp, de gamla gubbarna. Som var sanslöst bra på SRF. På kb. Kommer vara kul att se dom helt annorlunda nu, i liten klubbmiljö. 

Har fyllt MP3 spelaren med låtar så nu när jag går runt och städar å har mig ska jag rocka, skaka röv och skrika lite. 
Sedan blir det på med WASPtröjan, se till attt man har pengar ute och kanske försöka smuggla till sig en autograf, setlist eller liknande. Blir fint de!


Låtar som jag hoppas på ikväll och lär få se, även om ni inte gillar musiken bör ni ändå kolla in musikvideorna, haha, så jävla konstigt 80-tal:









Kommentarer
Postat av: FINI

Hur var dom i klubbmiljö? :D dom gjorde den bästa spelningen på fan hela SRF i alla fall...

2010-10-18 @ 10:38:34
URL: http://fini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0