Ont-sdag

Har haft huvudvärk hela jävla dagen, gymmet hjälpte inte ens. Mor och far tror att det är efter cykelkrocken. Inte omöjligt, slog ju i svanskotan och även om jag inte slog i huvudet så blev det ju ett kraftigt ryck. Hehe, ryck. 

Har iaf köpt WASP biljetter för att trösta mig. På söndag smäller det. 

Tror dock för övrigt att det blir en lugn helg, ska kanske med pappa ut och jaga på lördag. Vildsvin tror jag det är dom ska skjuta på eller nåt. Vill ju själv ha jägarlicens, bara för att... Könstig jag. Men äter hellre något jag själv har dödat än kött från köttdisken. Förrutom kyckling då. Fåglar har ingen rätt i samhället, muterade dinosaurier. 


Åsa "lazy-eye" Flickvall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0