Himma!

Blev att vara kvar hemma. De e gott det!
Mia och jag var och stånka på gymmet. Det är fan jäkligt skönt, man blir typ beroende. Hela kroppen fylls av fysisktrötthet! Avslappnande. Imorgon blir det kanske IKEA, annars blir det att vara ambitiös hemma och röja och ha mig. På kvällen så blir det först lite Arlöv häng och sedan blir det nog Distortion där det är något hjälte/skurk tema, men tror inte jag kommer palla klä ut mig.

Och på söndag blir det förhoppningsvis mys och häng på Nova med min älskade CarroBarro! Hur blir eran helg små sötisar?
PUSSPUSUUSUSUSUPUSS




ÄHN BELD!


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Haha tack ^^

fan jag vill oxå tiö Distortion men det blir det icke denna helgen. Blir nästa gång :)

2010-10-01 @ 21:50:16
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0