Lilla flicka


Vad vill du med ditt liv?


Shit vilket djup va. Efter en halvt om halvt bedrövlig incident i lördags då en kille som mer eller mindre verkligen har raggat på mig, och verkat seriös!, visade sig ha flickvän som började bråka på stället. Kände mig lagom bortgjord och sjukt förbannad. Happ :( Är man nu på fötter igen och tar tag i veckan med nya friska tag!

Eh, vem försöker jag lura? Kramar krampaktigt kudden, har mens, en annalkande livsångest och känner mig fett ur gängorna. Världen är dessutom kall. Bokstavligen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Aj fan va jobbigt! Du försvann där efter vi setts. Blev det slagsmål eller :/? Du kanske vet om det hände några andra incidenter förresten? Har fått känslan av det på folks facebookstatusar men ingen snackar klarspråk...

2010-11-29 @ 21:46:28
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Gynning

Fan va surt, jobbigt när sånt händer du får en mental kram av mig kram :) inte mycket kanske men ngt iaf :D

2010-11-29 @ 22:21:29
Postat av: M

Värdelöst när sånt händer.. hoppas du mår bättre snart.



F.ö så passar du jäkligt bra i vitt.

2010-11-29 @ 22:59:39
Postat av: Picasso

Jag tror du behöver en kram

2010-11-30 @ 00:32:44
Postat av: Månsa

Träning asap så blir allting bra! Tjata på mig, jag som är lat och jävlig :)

2010-11-30 @ 20:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0