Damp å sånt

Har fått damp på mig själv angående körkortet. Så nu har jag satt in massa pengar på mitt vanliga konto. Efter jobbet ska jag in om trafikpedagogerna och boka in mina körlektioner och uppkörning. Va fan jag kan ju köra, har inte fattat varför jag inte har tagit det redan. Helt bisarrt! Skulle även velat ha teorin inpluggad nu innan jag börjar fokusera på högskoleprovet och eventuellt hade jag tänkt läsa till Fysik B i höst med, fast om jag ska läsa sjukgymnastik behöver jag inte det, fast blev lite sugen på Ranger med...

Har i alla fall bestämt mig att nästa höst blir det plugg i lärosätet GBG, kommer bli awesome!  I sommar blir det nog lite festivaler, jobba norge och kanske någon resa. 


Klassiskt fall av damp!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Skönt att ha lite plans iaf. Inge Ume för varken dig eller mig då. Too bad for them :P

2010-11-19 @ 14:36:37
URL: http://sofosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0