Award då alltså x 2

 

 

 

De två som har gett mig denna är Vanadesse och Maryrotten , bra töser - bra bloggar :)

Kopiera in bilden och länka den du fick den av.
Skriv 6 saker du vill ha.
Skriv 6 personer som betyder något för dig.
Ge awarden till 6 andra bloggare

Och om jag kommer ihåg min matte d rätt är 6 x 2 = 12, men så roligt ska vi inte ha det, 6 är bäst ingen protest!


6 saker jag vill ha är:

En man som gillar mus! -> Fördelaktigen het och välutrustad

Ett körkort

Sommar och festival! (Nej det är én, inte två grejer!)
En tatutering
Rejäla vandrar kängor som är bäst på alla sätt och vis
Evig ära, rikedom och berömmelse (åter igen, det är en grej!)

 

6 personer som betyder något för dig:

Familjen (JA DOM ÄR EN ENHET!)
G-bo crew (samma här)
Min brukare (inspirerande!)
Kusinerna 
Caroline <3 CARROBARRO!

eh.. bara 6st?

 

6 bloggare som får varsin award:

Sofosia
Emma
Chickpackers - för att du är sämst på att uppdatera Sofia!

Carro - För du borde börja blogga igen!
Johanna

Satan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0