4

Har blivit utmanad av min vackra Kusin vars blogg ni finner här: Hemma i Kalmar


4saker om 4 valfria saker

4 saker som jag planerar ska ske inom ett år:
Ta körkortet
Tatuering 
Sweden Rock Festival
Göra högskoleprovet



4 män jag gärna hade haft i min säng:
Jocke Berg (Hardcore Superstar)
Sebastian Bach (ung)
Lenny Kravitz
Nikki Sixx


4 saker/personer/grejer jag saknar just nu:
SOFIA!
HÄSTAR!
Solsken
Min underbara släkt


4 saker jag tycker om/är snygga/coola utan att kunna definiera varför:
ALIENS - ville typ vara en som yngre, haha!
Rovdjur, vargar/vildkatter - samma som ovanstående, levde mig helt in att vara en varg, tiger osv :P
Porriga kläder - lack, läder, spets osv. - SMEX!
Killar


Jag utmanar alla som läser detta! Framförallt Johanna, Sofia x2 och Vanadesse/Caroline, live with it!

(Jag är för lat för att länka!)


RETARD! ;)







Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

haha kanske fixar den där sen-. ska man ha 4 egna kategorier eller samma som du skrivit?

2010-11-15 @ 14:24:07
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oj.. räknas jag som den andra Sofian?

Hmm.. Svårt. måste tänka.

2010-11-16 @ 20:17:33
URL: http://sofosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0