Nykterist? Nja..

Eller har faktiskt inte druckit en droppe alkohol ikväll och är mäkta nöjd (trots att det var jobbarfest och det är världens fylleslag)! Jag är mest nöjd för jag faktiskt hade kul och märkte att man kan släppa på hämningarna utan alkohol, det var inte ens särskilt svårt... Ska försöka köra på det imorgon med!


Var togatema på jobbarfesten så kommer ladda upp vackra bilder på mig iförd lakan och kanske bilder då jag gör tveksamma saker med halv nakna män och druvor....


TUDOR O DRUVOR TILL FOLKET!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe!

Åh det va fint!

Bra jobbat Åsa. Jag tänkte det samma. tänke.

Min nu sitter jag här med en tonfiskburk i ena handen o ett vaTTEN glas i andra.. God.

2010-05-29 @ 02:32:11
URL: http://sofosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0