Semester = festa?

Iaf för min del. Nu är det sista semesterdagen, för denna gången. Nästa 2 veckors period blir någon gång i Juli. Fast då blir det stuga i fjällen och sedan kanske en vecka utomlands, får se.


Jag har inte så mycket att berätta mer än att i fredags var det festa på Hallandsnation och enbart skumma players stötte på mig. Kul, eller inte.

Sen igår var jag barchef på wermlands och spela bästa musiken (rockkväll ;)) Efteråt var det lita efterfest, se nedanför:


 

 

 




Vi hade nog inte så jättekul, men det var typ 4 på morgonen och jobbat hela natten.
Nej nu ska jag hem till päronen!

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Festa bör man ;D

2010-06-20 @ 19:43:42
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

gooodie babe ;D



ja jag hatar att va rastlös! söndagar suger :( vill ha fredag nu igen. genast!

2010-06-20 @ 20:43:32
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0