Living after midnight

Vi drog Distortion igår, jag och min Carro darls, rätt bra drag men jag gick nog runt mest mellan dansgolven och såg lost ut. Fast det är kul att dansa med randoms. Såg även en tjej jag kände igen och insåg att det var  Vanadesse så jag gick fram och var awkward, vad säger man egentligen insåg jag när jag väl hade börjat prata, haha, jaja bra jobbat Åsa!

Var tyvärr lite sämre drag än väntat men Carro fick ragg och jag drog ett booty call, damn, börjar nog gilla denna killen... Olikt mig (sorgligt nog :( ) och så ska han ändå vara så jäkla svår!

 

Ego pics and my lovely love Carro

 


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Haha ja såklart :D tyckte inte alls att du var awkward och du var nog inte fullare än jag haha ^^ va kul att du kom fram! kul o träffa dej :) hade du roligt då?

2010-06-06 @ 21:33:03
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Reckless Life

sv: ja men förjävligt om det regnar jag kör på mina boots iaf !:D men du ska till SRF?

2010-06-07 @ 02:27:18
URL: http://recklesslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0