Lite ska man fan hinna blogga...

Jag var busig igår och satt hemma hos en polare och smöga lita, men det behövdes. Även om jag åter igen (vilket oftast uppstår när jag blir full eller dylikt) fick köttcrawings (kött som man äter...alltså från djur). Men jag somna så det gjorde inget.

Försov mig sen idag och stressa ut till stallet för att hinna rida en tur och nu är jag tillbaka och ska strax ner på Wermlandsnation och stå i baren och supa mig full på jobbaröl och cider.



Sen bjuder vi på ytterligare en liten fyllebild från SRF. På kepan står det följande:
"I'm not a problem drinker, I drink, I get drunk, I fall down, No problem."

WORD!





Kommentarer
Postat av: Reckless Life

HAHAHA NICE!

2010-06-17 @ 22:38:20
URL: http://recklesslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0